Philips SHE9700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE9700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

limlander 24-03-2011
Geschreven voor: Philips SHE9700

Geluid is heel goed. Bas klinkt mooi strak en hoog is duidelijk. Bas klinkt alleen goed als je de goede oor schelpjes gebruikt.De schelpjes moeten goed in je oor gestopt worden. Zitten deze niet goed in je oor dan krijg je geen of nauwelijks bas.
Duurzaamheid van de bijgeleveerde draad is niet zo best veel te dun en gaat snel kapot.

MrJummy 01-08-2009
Geschreven voor: Philips SHE9700

Ik heb deze koptelefoon een week in gebruik. Ik zocht een goed alternatief voor de standaard i-pod doppen, want ik vindt de geluidskwaliteit van deze koptelefoon niet echt geweldig.

De geluidskwaliteit van de SHE9700 vind ik persoonlijk slechter dan de standaard i-pod koptelefoon door het totaal ontbreken van bas. Ik luister veel naar rockmuziek en hip-hop, dus zonder bas klinkt het een beetje hol en schel. Niet best...

De rest van de koptelefoon is prima, maar ik vind het een miskoop door het slechte geluid. Ik ben weer terug gegaan naar mijn standaard i-pod koptelefoon.

Christiaan90 02-07-2008

Hallo allemaal,
Voor degene die twijfelen tussen verschillende oordopjes:
Ik heb de SHE9700 nu 3 maanden in bezit. Voor deze oordopjes had ik de voorgangen (SHE9600) ik ik moet eerlijk zeggen dat ik de geluidskwaliteit van de eerste beter vond dan degene die ik nu heb. Er zat namelijk meer bas in de 9600 en je had meer een surround gevoel. Alleen de 9600 ging na een paar maanden kapot.
De draagcomfort is echter bij de 9700 een stuk beter dan zijn voorganger. Door de vormgeving gaan de oordopjes diep je oren in waardoor je weinig extern geluid hoort van de wind (of leraren). Verder is de duurzaamheid goed want de oordopjes doen het nog perfect.
Concluderend wil ik zeggen dat deze oordopjes een goede koop zijn voor iemand die in-ear dopjes voor het eerst koopt. Het is een lage prijs en er komt redelijk goed geluid uit.(nog altijd veel beter dan de standaart ipod oortjes) Maar als je voor de zeer geluidskwaliteit gaat kun je beter verder zoeken.

Selco 08-01-2008
Geschreven voor: Philips SHE9700

Ik heb deze oordopjes nu al een paar maanden en het is voor mij de eerste keer tot ik een in-ear model heb. Daarom was ik wat huiverig of ze wel goed zaten maar dat is 100% meegevallen. Ze hebben er standaard het grootste formaat op gezet en die zitten bij mij dan ook perfect. Ik had geprobeerd om er een ander formaat op te zetten (je krijgt er 3 formaten bij) maar dat lukte me niet 1,2 3 dus heb ik het maar zo gelaten.
Zoals in de onderstaande review al staat aangegeven is het geluid zeer neutraal en dat vind ik alleen maar een groot plus punt want dit heb ik wel eens anders mee gemaakt. Verder moet je er echt goed rekening mee houden tot je vrijwel niets van de buiten omgeving hoort als je ze goed hebt ingebracht. Bij mijn vorige modellen kon ik nog gewoon praten met andere mensen terwijl ik muziek luisterde. Nou dat gaat hier dus gewoon niet mee of je moet wel heel dicht bij de persoon staan waarmee je praat.
Het laatste wat ik nog even wil aangeven is misschien een beetje raar maar het viel me meteen op. Omdat je de oordopjes diep en je oor moet duwen neemt hij ook zeer snel oorsmeer mee. En ondanks dat ik dagelijks mijn oren schoon maak, maak ik ook de oordopjes nog eens wekelijks schoon.
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een zeer goede keuze is voor diegene die van muziek houd en niet zo’n groot budget heeft. Toppertje.
(3 maanden wekelijks 20+ uur in gebruik)

Atykin 09-10-2007
Geschreven voor: Philips SHE9700

Sinds een week deze oordopjes in huis. Moest er in het begin even aan wennen, want met de rubberen dopjes op de pijpjes van dit ding, worden je oren helemaal afgesloten. Na een paar minuten went dat wel. De geluidskwaliteit maakt namelijk alles meer dan goed! Het grootste probleem bij dit soort producten is de basweergave. Meestal op te lossen met wat meer bas toe te voegen vanaf de geluidsbron, maar dat gaat vaak wel ten koste van de geluidskwaliteit.
Ik heb diverse cd's en dvd's beluisterd met deze hoofdtelefoon, zowel via de hifi set als een discman en mp3 speler. Ik moet eerlijk toegeven: ze klinken zeer natuurgetrouw. Bas is aanwezig zoals het hoort en het midden en hoog klinkt fis en sprankelend. Ik vind het echt verbazend dat zo'n klein ding zo'n groots geluid weet te produceren. Echt een aanrader voor de muziekliefhebber met een smalle beurs, en neus (oor) voor kwaliteit.